Vogels en een

6 juli 2012 - Malang, Indonesië

Hey mensen!

Vandaag hebben we vooral eens rondgekeken wat malang te bieden heeft... Niet zo heel veel blijkt... :-/ wel hebben we de bird market gezien. Interessant maar de beestjes zaten allemaal op elkaar gepropt en het bleef niet bij vogels alleen... Ook aapjes, konijnen en zelfs kleine puppytjes zaten in een kleine kooi... Niet fijn om te zien, ocharme die beestjes, maar wat kunnen we doen hè? :-/ ook het voeder voor de dieren stond er... Iets dat leek op spinnen of kevers... Ieeeeeuw ;-) we stonden even bij een Indonesiër een babbeltje te doen, in het Nederlands, terwijl er op die man gewoon grote mieren aan het kruipen waren, hij zat wat te dicht bij het voeder :-) ook weer allemaal heel basic hoor.
Daarna zijn we naar een hotel geweest dat gewoon een museum op zich was. Heel mooi om te zien, wel zeer duur om te verblijven vermoeden we ;-)
Daarna even bij de apotheek gestopt, buikperikelen zijn nog niet voorbij, antibiotica moet de oplossing brengen. Ale nu zitten we allebei al aan de antibiotica, marco voor zijn tand.
Even geen pintjes meer dus :-( ach ja we'll survive zeker ;-)

Voor de rest aan het zwembad gezeten. Het weer viel wel een klein beetje tegen, maar sowieso beter dan bij jullie hè ;-p

Tot morgen!

1. Kenneth Masco:
    7 juli 2012
    Het weer is hier pico bello :p