Tussen de diere

16 juli 2012 - Ubud, Indonesië

Hellow everyone!

Vandaag toch een klein beetje een kater, al had ik het wel erger verwacht ;-)
Marco gaat een fietstocht doen vandaag, ik trek naar de olifanten. Ik vertrek met kadek rond 10u richting het olifantenpark. De olifanten zijn niet van Bali, maar van Sumatra. Ze worden naar hier gehaald, hier hebben ze een beter leven. Ik bestel mijn tickets en voor ik het weet zit ik op de olifant Effi :-) big but cute :-) de rijder van het dier geeft mij tijdens de rit heel wat informatie over de olifanten, hun verzorging en leven in het park. Effi is zo oud als mij, ook 27 jaar :-) fijn ritje is het :-)

Na de olifanten trek ik door naar de vogels en reptielen. Ook daar een zeer mooi park. Zeer mooie vogels en het opvallendst is de sprekende vogel...deed goed zijn best om me na te spreken :-) funny :-)
Daarna de reptielen...de krokodillen zitten dichter bij de mensen dan verwacht ;-) ook mag ik een wandeling doen tussen redelijk grote hagedissen :-) daar ben ik ook weer snel weg hoor ;-)

Na deze parken spreek ik met Marco af om naar het monkey forest te gaan. Tussen de aapjes :-) oppassen met de beestjes want voor je het weet hangen ze aan je rok of zitten ze op je schouder :-) zeer fijn om door te wandelen, mooie natuur terug, in de jungle. Funny and nice!

Achteraf begin in wat zin te krijgen in een massage. Voor ik het weet, lig ik er op een tafel voor een hot stond massage. 9 euro voor dik 90 minuten!!! En amai dat is een massage, heb het meisje een keer moeten vragen iets minder fel te duwen ;-) mijn ruggengraat hangt er bijna uit ;-) en al dat bruin weg ;-p
Het doet alleszins wel deugd.

Daarna nog iets eten, nog wat in de winkels rondhangen en dan back to sleep :-)

Ciao!

1. Elke:
    16 juli 2012
    Liefje ... tussen de diereNNNN ...
    Ben reuze benieuwd naar de foto's !!Moet geweldig zijn !!!
    xxxxxxxxxxx
  2. Nancy:
    16 juli 2012
    Liefje... Had te snel op de verzendknop geklikt ;-) x
  3. Domi:
    17 juli 2012
    Wat een dag! Al die diere seg. Hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze op een olifant hebben gezeten? De krokodillekes vind k wat minder, dat die ne keer afstand houden seg! :)

Ge zijt goe bezig daar Nancyke. Blijven genieten en ik kan u al zeggen dat het weer stilaan gaat beteren. Dus als ge terug zijt, wacht de zon hopelijk op u!

X Domi
  4. Brigitte:
    17 juli 2012
    OMG dat klinkt allemaal zo leuk, zo mooi, zo super, zo...ja ik heb er geen woorden voor. Ik kan alleen, nogmaals!, zeggen dat ik er ook wel had willen zijn. Toch een beetje jaloers hoor ;-). Neen, lieve Nancy, ik vind het fantastisch dat je dat allemaal kan meemaken, kan zien, kan ervaren. Het is gewoon super, super, super!!! Doe de olifanten, vogels, reptielen en aapjes de groetjes van mij en breng maar veel mooie beelden mee hé. Dikke xxx
  5. Nancy:
    18 juli 2012
    Thx 4 de fijne reacties allemaal :-) is echt tof!! Na het tripje een slideshow van de foto's hè :-)
  6. Inge:
    19 juli 2012
    Yep die foto's wil ik ook zien! Ooh die aapjes in Monkey forest zijn super schattig hé :) en soms ook wel gevaarlijk :-o xxx