Shoppen, zonnen, coctails... ;-)

18 juli 2012 - Pemenang, Indonesië

Hello hello!

Hier zijn we weer. Het duurde weer even, maar ik was even aan het genieten van de zon... Jullie weten wel dat rond geel ding in de lucht dat warmte afgeeft ;-) nee? Zal ze proberen mee te nemen hoor :-) ben in zware onderhandeling met haar ;-)

Soit, maandagochtend, kadek pikt ons op om 9u. We gaan naar een speciale Balinese dans kijken. Het is niet zoals het ramayanaballet, maar daarom niet minder leuk natuurlijk. Het is zeer grappig eig :-) fijn om te zien!

Nadien stoppen we even in denpasar voor een verlenging van Marco zijn visum, om dan door te gaan naar seminyak. Volgens de Lonely planet het plaatsje om te gaan shoppen. En ja hoor een hele winkelstraat wacht ons op. Hier en daar tracht ik af te bieden, gaat redelijk goed :-) heb heel wat souvenirs en kadootjes, maar uiteraard ook wat dingen voor mezelf hè ;-)

De bedoeling is na het shoppen door te gaan naar tanah lot, maar kadek waarschuwt ons dat het een lange trip zal worden door de drukte in het verkeer. Iedereen wil tanah lot bij zonsondergang zien. Er wacht ons ook nog de lange trip terug naar Padang bai. Daarom besluiten we tanah lot over te slaan. Jammer maar soms moet je al eens keuzes maken hè.

We gaan ergens een lekkere pasta eten in de straat van ons hotel en drinken nog wat coctails :-)

Dinsdagochtend vertrekken we rond 9u met de fastboat richting gili air, een van de 3 eilanden in het noorden van lombok. Aangezien er geen auto's zijn brengt een paardenkar ons naar ons hotel :-) tof! Het is het kleinste eilandje, op een dik uur ben je errond :-) mooi, gezellig en rustig. Tof!
De rest van de dag heb ik vooral gelegen :-) van het zonnetje en de omgeving genoten. S avonds terug wat coctails gaan drinken. Ik kom in de donker terug naar het hotel, zit nog even met hendra aan de toog, hij werkt samen met zijn ouders bij Juliantos. Plots valt alle elektriciteit uit. De generator moet opnieuw gevuld worden.  Grappig ;-)
Then, off to bed.
Bye!

1. Leen:
    18 juli 2012
    Amaaaai ge kunt ni geloven hoe jaloers ik nu ben haha :o) Geniet er maar van want amai zo een fantastische reis maakt ge ni alle dagen! Groetjes!
  2. Imke:
    18 juli 2012
    Ooh ja breng die zon maar mee naar hier :) maar geniet jij er nog maar wat van ;) groetjes xxx
  3. Brigitte:
    18 juli 2012
    Idem dito, ben nog steeds :-) jaloers. Goh, ik had erbij willen zijn, dju toch hé. Wij en nog vele andere leuke vrienden zou toch tof geweest zijn, niet? Soit, zoals de anderen zeggen geniet van je fantastisch mooie reis en breng zeker het zonnetje mee! Beloofd hé en laat ze hier schijnen tot eind november :-) Yes, yes, yes, wat snak ik en zoveel anderen naar die warme zon. xxx
  4. Kirsten:
    18 juli 2012
    Stuurt ge ne cocktail naar hier op ;-)? Geniet er van meid! En het gaat je lukken die onderhandelingen! Vanaf zondag geven ze mooi weer, net wanneer je terug bent :-)! xxx
  5. Inge:
    19 juli 2012
    Hoeveel cocktails hebt gij gedronken vriend? :-o Ik heb dat allemaal bijgehouden in uw blog en op FB hé! Whi! Geniet nog van uw laatste dagen hé! Jammer dat het bijna voorbij is, maar gij kunt nog lang nagenieten. En als ge thuiskomt, wordt het hier goei weer! Kan dus niet beter!
    xxx