Het relaxte gili air en de laatste avond in sanur

21 juli 2012 - Denpasar, Indonesië

Hoi iedereen!

Amai al even geleden dat ik de blog geüpdate heb ;-) er is dan ook niet zo heel veel gebeurd hoor. We hebben vooral van het eiland, de rust daar en de zon genoten... Ale ja de zon... Woensdag was het niet echt ok... Bewolkt... En zelfs nog erger, regen... Heeft ongeveer een uur of 2 geduurd... Great! Heb dan maar een wandeling rond het eiland gedaan... Wat een prachtig eilandje...geen auto's, alles relax, vriendelijke mensen, prachtige stranden, helder water... Kortom: super!
Terug aan het hotel, zon schijnt terug wat, dus ik leg mij terug aan het zwembad.

S avonds is er een plaatselijk feestje in een reggaebar. Fijne sfeer! Heel leuk! Het was het laatste feestje voor de start van de ramadan. Heelleuk! Apart! Zo dansen op het strand in de zand met de dj in een boom :-)

Soit, dag erna vooral in de zon gelegen :-) eig niet veel meer dan dat... Maar moet dat dan? Ofcours not! Heel even gaan snorkelen wel, maar lag toch snel terug op mijn zetel! Deze keer wel een echte dory gezien... Jeuj :-)

S avonds inpakken en dan nog even aan de toog hangen met de kerels van hotel :-) fijn :-)

Vrijdag: dag van vertrek op gili air :-( ik laat marco achter, hij trekt zaterdag door naar lombok. Hij doet er nog een 3tal weken bij :-)

Ik ga terug met de fastboat naar Bali en de shuttle bus naar sanur...
Zoals wel gedacht brengt die bus mij niet naar het hotel maar dropt mij ergens in sanur. Ik zie gelukkig al snel een taxi staan. Die brengt mij naar mijn hotel. Eens daar aangekomen zet ik mij voor de laatste uurtjes zon aan het zwembad.

Daarna een douchke... Eindelijk nog eens met zoet water. Op gili was het een douche met zout water... Resultaat: na een douche daar wilde je eig direct een nieuwe douche. Na 3 dagen daar begon mijn haar wat omhoog te staan ;-)

Soit dit even terzijde. Ik neem dus een douche en verken de straatjes van sanur. Resultaat: nog meer souvenirs ;-)

Daarna ene drinken en in de bar blijven hangen tot ergens in de nacht. Een heel leuk bandje speelt er die avond en ik geraak aan de praat met wat Australiërs. Dit kon tellen als laatste avond in Indonesië. Zeer leuk!

Vandaag wandel ik nog wat langs het strand, eet er iets en dan is off to the airport. Het wordt een lange trip terug. Let's hope for a safe flight...

Hey mannekes... Ben btw mijn belofte nagekomen hè! Vollen bak zon volgende week!!! ;-D