Een rustige dag in yogyakarta

4 juli 2012 - Jogjakarta, Indonesië

En hier zijn we weer... Even de schade inhalen op de blog hè ;-)

Vandaag een zeer rustig dagje. We waren allebei stikop van de vorige dagen. We hebben eens goed uitgeslapen... Neenee niet in mijn termen (lees: tot 12u), maar Indonesische termen. Om 10u ontbeten en dan gaan checken wanneer we een trein hebben naar malang. We trekken deze nacht verder oostwaarts dus. De rit duur ongeveer een 7 uren.

Vandaag dus rustig. We hebben het kraton bezocht, een pizza gegeten (eens iets westers Jeuj) en aan het zwembad gezeten.

Dat was her zowat :-)

Doei

1. Imke:
    4 juli 2012
    Ja Nancy zo te lezen heb je al veel meegemaakt :) geniet er maar van groetjes van het koude België :) xx
  2. Ramon:
    Leuke reis zo te horen! Als jullie nog wat tijd over hadden in Jogja zou een batik curus een leuke en rustgevende bezigheid zijn geweest :-) In Malang zou ik zeker de dierentuin daar bezoeken die is wel de moeite waard volgens vele reizigers.

Groetjes,
    Ramon
  3. Elke:
    4 juli 2012
    Nog een lange reis weer voor de boeg ! Geniet van je dag !
  4. Kirsten:
    5 juli 2012
    Hoi meid! Ik ben blij te lezen dat je het daar zo leuk vindt! Als je nog eens op skype kunt, laat maar iets weten hé ;-). xxx