How local can you go?

1 juli 2012 - Jogjakarta, Indonesië

Hoi iedereen,

Gisteren zijn we dan eindelijk aangekomen in yogyakarta. Een derde vlucht op 2 dagen tijd erop zitten... Wat ben ik fier op mezelf :) nu moeten we toch even niet mee vliegen :)

Eerste dag in yogyakarta begon niet al te best... Vervoer geregeld naar ons hotel, daar kregen we te horen dat het doorverhuurd was, ondanks onze mail die we stuurden de dag voordien met als melding dat we later gingen zijn.
Gelukkig was onze taxichauffeur zo goed om ons ergens anders naartoe te brengen. We verblijven nu in een hotel een straat verder. Gelukkig! We vreesden even in de drukte van yogyakarta te belanden zonder verblijf... :) maar Hey...Dat is het avontuurlijke er weer aan dan zeker ;)

's avonds zijn we dan richting het kraton gegaan en daar in een lokale warung gaan eten... Lokalen dan dit kon niet :) we deden onze slippers uit om naar binnen te gaan, zetten ons op een matje op de grond tussen andere Indonesiërs en kregen een heerlijke maaltijd voorgeschoteld. Het zou kip geweest zijn, maar kon even goed iets anders zijn :) maar het was lekker, de mensen waren supervriendelijk en de sfeer was heel gemoedelijk!
Simpelweg: top!!

Aja ti's hier lekker warm :-D

Groetjes!

1. Kenneth Masco:
    1 juli 2012
    Fijn te horen dat je het goed hebt daar ;)
  2. Brigitte Deleu:
    1 juli 2012
    Klinkt allemaal leuk! Genieten mieke.