Nog enkele dagen...

25 juni 2012 - Diest, België

Hoi allemaal!

Nog enkele dagen en dan is het zover!!! Dan trekken Marco en ik op avontuur naar Indonesië! Ik ga voor 3 weken, Marco trekt dapper nog 3 weken verder!

Samen zullen we door Java en Bali trekken. We hebben er bewust voor gekozen om de trip zelf te plannen. Op die manier konden we onze wensen wat samenleggen en zelf het tempo van de trip bepalen. De Lonely Planet is daarbij een fijne bondgenoot geweest en zal dat  waarschijnlijk de komende weken ook nog blijven :-)

Er is heel wat werk aan vooraf gegaan dus, maar dat is ook nodig als je zo'n reis plant!

Vooraleer te vertrekken, is er natuurlijk nog die rugzak :-) Ik ben gewoon om een valies in te pakken tot 20 kilo voor een week zon... Nu zit ik met een rugzak, waar best toch geen 20 kilo in zit als ik niet achterover wil vallen, én voor 3 weken... Sounds like a Mission Impossible ;-)

Maar goed, donderdag vertrekken we voor een lange vlucht richting Abu Dhabi, daar stappen we over richting Jakarta!

We'll keep you posted!

1. Kirsten:
    25 juni 2012
    Whiii!! Spannend! Nog 2 dagen en je bent weg!
  2. Kenneth Masco:
    25 juni 2012
    Geniet ervan zou ik zeggen!!!!
  3. Elke:
    25 juni 2012
    Amai seg ! Zo spannend ! Geniet ervan meid !! Het zal snel om zijn ! Ik ga je erg missen ! xxxxxxxxxxx
  4. Brigitte Deleu:
    25 juni 2012
    Hoi chica, geniet ervan! Spannend, boeiend en leuk. Gewoonweg tof! We zullen elkaar lange tijd niet zien, maar hebben daarna des te meer te vertellen hé ;-). Have fun and keep us posted! Knuf en dikke x
  5. Nancy:
    Vind ik leuk :-) :-)
    Ga jullie ook missen!
  6. Sabine:
    26 juni 2012
    Zie dat je het overleefd en heel veel plezier op je avontuur hé ik ga het zeker volgen
  7. Isabelle:
    26 juni 2012
    Geniet ervan meid !Zo spannend, ik ben benieuwd naar je reisverhalen:-).
  8. Claudine:
    26 juni 2012
    Hey Nancy héél veel reisplezier en geniet van dit reuze avontuur!!!!!
  9. Lieve:
    27 juni 2012
    De laatste uren zijn aan 't aftellen... Spannend zeg. Heel veel reisplezier en genieten maar :o))
  10. Imke:
    29 juni 2012
    super veel plezier ginder en geniet maar he :)